Ferien Touristik’in Avrupalı seyahat acentelerini Kemer’de buluşturdu

Ferien Touristik’in Avrupalı seyahat acentelerinin Kemer’de buluşturdu.

Rusların Türkiye’deki en popüler destinasyonlarından Kemer, Avrupa pazarına açılmak için harekete geçti. Coral Travel’ın Almanya ayağı Ferien Touristik, 130 satış acentesini Kemer’de otellerle buluşturdu. Almanya’nın acente platformu ITTforum iş birliğinde Nirvana Dolce Vita’da ‘KMR şimdi-jetzt-now’ sloganıyla düzenlenen buluşmaya Almanya, Avusturya, İsviçre, Hollanda Belçika’dan 130 satış acentesi yetkilisi olmak üzere 150 turizm profesyoneli katıldı.

“Kemer’i destekliyoruz”

Ferien Touristik, ağırlıklı olarak Rus misafirleri ağırlayan Kemer’e Avrupa’nın önde gelen ülkelerinden seyahat acentelerini getirdi. 10 – 13 Haziran tarihleri arasında düzenlenen etkinliğin açılışında konuşan Ferien Touristik – Coral Travel Almanya Genel Direktörü Koray Çavdır, grubun Kemer’i tüm kaynak pazarlarda sürekli desteklediğini söyledi. Mevcut durumda da bu desteğin devam edeceğini kaydeden Çavdır, 3 hafta önce Köln’deki Kemer gecesi ve 2022 Kemer buluşmasıyla bunun altını çizdiklerini vurguladı.

“Artan talep bölgede kapasite artışı olarak karşılık bulacaktır”

Almanya başta olmak üzere, Orta Avrupa’dan da Kemer’in ilk tercih edilen destinasyon olması için her türlü imkanı seferber edeceklerini ifade eden Çavdır, artacak talebin bölgede kapasite olarak da karşılık göreceğinden emin olduğunu bildirdi.

Kapasiteyi 2019’un 2,5 kat üzerine taşıdı

Ferien için en önemli satış kanalının acenteler olduğunu belirten Çavdır, bu yıl acentelerden yoğun destek aldıklarını söyledi. Bu destek sayesinde 2022’de kapasitenin 2019’a kıyasla 2,5 katına çıktığını hatırlatan Koray Çavdır, satış acenteleriyle ortaklaşa daha yüksek hedeflere yürüyeceklerini bildirdi.

Necati Topaloğlu: Her türlü desteği veririz

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu ise, Kemer’in Avrupa pazarlarında hak ettiği ilgiyi tekrar görmesi adına Kemer Belediyesinin, tüm paydaşları desteklemeye devam edeceğini vurguladı.

Erkan Yağcı: Uzun aradan sonra bir ilk

AKTOB Başkanı Erkan Yağcı bu organizasyonun uzun aradan sonra Avrupa’dan gelen profesyonellere yönelik Kemer’de düzenlenen ilk etkinlik olduğunu ve devam ettirilmesi gerektiğini ifade etti. Kemer’in sürdürülebilir şekilde Avrupa pazarlarında odak noktası haline gelmesi gerektiğini vurgulayan Yağcı, satış pazarlama çalışmalarının devam ettirilmesinin önemine değindi.

Kemer Almanya ve Avrupa’da eski günlerine nasıl döner?

Alman Touristik Aktuell dergisinin başyazarı Matthias Gürtler’in moderatörlüğünde düzenlenen panelde ise Kemer’in Almanya ve Avrupa pazarlarında tekrar eski ve hak ettiği ilgiyi kazanması için yapılması gerekenler tartışıldı.

Kemer’de her türlü seçenek ve alternatif var

Panelde söz alan acente platformu ITTforum’un Almanya Genel Koordinatörü Funda Taşar, özellikle bölgedeki buluşmanın satış acentelerinin Kemer’i aktif olarak ön plana çıkarıp müşterilerine sunmalarını sağlayacağını belirtti. Satış acentelerinin bölgeyi gördükten sonra önyargıdan arınacağını ve müşterilerini Kemer’e yönlendireceğini ifade eden Taşar, Kemer’de her bütçeye ve tatil tercihine uygun seçenekler olduğuna dikkat çekti.

Tatilcilerin kalbine ve duygularına hitap edilmeli

Ravensburg’daki Turizm, Otelcilik ve Gastronomi Yüksek Okulu öğretim üyesi Prof. Alexander Dingeldey panelde tatilcilerin destinasyon tercihlerinde yüzde 90’ın üzerinde bir oranla duygusal karar verdiklerini, Kemer’in ilk tercih edilen destinasyonlar arasında yer alması için tatilcilerin kalplerine ve duygularına hitap etmesi gerektiğini paylaştı.

kaynak: turizmguncel.com

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Araç çubuğuna atla