Airbnb CEO’su Brian Chesky, liderlikle ilgili görüşlerini açıkladı. İyi bir liderin ayrıntılara dikkat etmesi gerektiğini belirten Chesky şirketlerini anlamayan yöneticilerin sorun teşkil ettiğini öne sürdü.
Airbnb CEO’su Brian Chesky, birçok iş liderinin şirketlerini anlamadığını ve bunun bir sorun teşkil ettiğini belirtti.
Chesky, Skift Global Forum’da yaptığı konuşmada CEO’ların şirket ürününü en iyi anlamaları gerektiğini vurguladı.
Örneğin, bir dondurma şirketinin CEO’su, dondurmayı en iyi bilen kişi olmalı. Chesky, liderlik anlayışını Steve Jobs’tan esinlenerek oluşturduğunu, yöneticilere “kurucu moddan” çıkmaları gerektiği önerisinin yanlış olduğunu savundu.
Harika liderlerin ayrıntılara dikkat ettiğini ve CEO’nun her zaman baş ürün yöneticisi olması gerektiğini belirtti.
Ayrıca, “kurucu modu” terimini kendisinin kullanmadığını ve kurucu olmanın bu zihniyete sahip olmak için gerekli olmadığını ifade etti.