GTD ve XSIGHTS Araştırma, müşteri deneyiminde çığır açtı

XSIGHTS Araştırma, Gastronomi Turizmi Derneği önderliğinde 27 Şubat tarihinde Crowne Plaza Harbiye’de Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri etkinliği düzenledi.

GTD, üyeleri için GİZLİ DENETLEME ve MÜŞTERİ DENEYİMİ etkinliği gerçekleştirdi. XSIGHTS Araştırma, Gastronomi Turizmi Derneği önderliğinde 27 Şubat tarihinde Crowne Plaza Harbiye’de Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri etkinliği düzenledi. Sektöre farkındalık ve değer yaratma amacıyla sektörün önde gelen isimleriyle buluşuldu. Kurumsallaşmanın alanlarından biri olan gizli müşteri çalışması misafirlere aktarıldı. Rekabette farklılaşabilmek adına müşteri deneyiminin öneminden bahsedildi.

XSIGHTS kurucusu Çiğdem Penn, sektörde Gizli Müşteri çalışmalarının önemine dikkat çekerek Müşteri Deneyiminde Kapsayıcılık ve Çeşitliliğin giderek önem kazandığını ve buna önem veren işletmelerin büyüme yolculuklarına destek sağlayacağının altını çizdi.

İnoksan Yönetim Kurulu Başkanı Vehbi Varlık, şirketlerin yapılanma ve gelişme sürecinde tek başına değil, XSIGHTS gibi şirketlerin gözlemlerini ve tecrübelerini de sürece mutlaka katmaları gerektiğini belirtti.

Etkinliğe ev sahipliği yapan Gastronomi Turizm Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Gürkan Boztepe, uluslararası anlamda yurt içinde ve yurt dışında faaliyet gösteren en önemli kurumları İstanbul’a davet ederek bu etkinliği gerçekleştirdiklerini belirtti. Başkan, ‘’Gastronomi turizmi dediğimiz zaman, pek çok paydaş bu işin içerisinde. Bunun yanı sıra, yurt dışına ürünlerimizi satmamız için ve yurt içinde de e-ticaret siteleri dahil olmak üzere, bugün aramızda çok farklı paydaş gruplarımız var’’ dedi. Aynı zamanda, uluslararası kalite standartlarında kurumsallaşmanın ince detayları anlatıldığını ekledi. Boztepe, toplantının çok kıymetli olduğunu ve bu konuların tekrarlanması gerektiğini düşündüğünü belirtti.

Etkinliğin gastronomi turizmine etkisine değinen Başkan, ‘’Üyelerimizin, özellikle uluslararası zincirler dahil olmak üzere, bugün dünya standartlarında olduğunu biliyoruz. Bu anlamda, Gastronomi Turizmi Derneği olarak üyelerimize daha fazla fayda sağlayabilmek amacıyla gizli müşteri konusunu gündeme getirdik. Bugün uluslararası her zincirin içerisinde yapılan işlemleri kontrol eden bir mekanizma olması lazım’’ dedi.

Gürkan Boztepe ve Çiğdem Penn, sektörün önde gelen işletme yöneticilerinin bir araya geldiği bu toplantıda katılımcılara teşekkür ederken, Crowne Plaza Harbiye Genel Müdürü Yusuf Mayda da etkinliğe ev sahipliği yapmaktan dolayı memnuniyetlerini iletti. GTD önderliğinde XSIGHTS Araştırma firmasının Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri çalışmalarının sektörün büyümesinde büyük katkı sağlayacağını belirttiler.

Boztepe, etkinliğin sonunda kattıkları desteklerden dolayı Türsab Kurucu Başkanı Başaran Ulusoy’a ve Hepsiburada Kıdemli Kurumsal İlişkiler Müdürü Refik Ömer Ertüm’e GTD ailesi adına teşekkürlerini iletti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Araç çubuğuna atla