Bursa’dan Koreli fenomenler aracılığıyla tanıtım

Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Türk Hava Yolları iş birliğiyle Bursa’ya gelen Güney Koreli youtuber, influencer, blogger, müzisyen ve sinema oyuncularından oluşan sosyal medya fenomenleri, Nisan ayında yaptıkları paylaşımlarla Bursa’yı tanıttı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Türk Hava Yolları iş birliğiyle Bursa’ya gelen Güney Koreli youtuber, influencer, blogger, müzisyen ve sinema oyuncularından oluşan sosyal medya fenomenleri, Nisan ayında yaptıkları paylaşımlarla Bursa’yı tanıttı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin Bursa’nın turizmden daha fazla pay alabilmesi için özellikle Güney Kore için başlattığı ve pandemi nedeniyle durgunlaşan turizm açılımı yeniden ivme kazandı. Daha önce Güney Kore sosyal medya fenomenlerini ve önemli seyahat acentalarının yetkililerini Bursa’da ağırlayan ve Bursa’nın tanıtımına odaklanan Büyükşehir Belediyesi, Nisan ayı boyunca Güney Kore sosyal medya fenomenlerini yeniden Bursa’da ağırladı.

Türk Hava Yolları iş birliğiyle gerçekleştirilen etkinlikte Hey Presto ve Fam trip ekipleri olarak iki grup halinde Bursa’ya gelen misafirler, Bursa’nın tarihinden doğal güzelliklerine, hamam kültüründen gastronomisine kadar farklı özellikleri takipçileriyle kişisel sosyal medya hesaplarında tanıttı. Bursa ile ilgili, fenomenlerin paylaşımları takipçileri tarafından büyük beğeni topladı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Araç çubuğuna atla