Gloria Jean’s Coffees, marka kimliğini yeniledi

Gloria Jean’s Coffees,  geçtiğimiz yıl başlattığı yenilenme hareketiyle markanın misyonunu ve büyüme hedefini doğrudan yansıtan genç, dinamik ve modern bir logo seçti.

Türkiye zincirine 2021 yılının ikinci yarısında 100. şubesini katan marka, yeni kimliği ve logosuyla kahve severlerin beğenisine sunuldu. Değişime ilk olarak kahve bardakları ve mağaza içi görsellerden başlayan Gloria Jean’s Coffees, yeni marka kimliğiyle tüketicinin beğenisini kazanarak yenilik çalışmalarına dekorasyon değişiklikleriyle devam ederken genişleyen ürün gamıyla da yeniliklerini sürdürüyor.

Bünyesine yeni mağazalar ve yeni ürünler ekleyerek ürünlerini kahve tutkunlarıyla buluşturan Gloria Jean’s Coffees, tüketicinin kahve sevgisini online satış kanalları üzerinden de buluşturuyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Araç çubuğuna atla